tiistai 1. helmikuuta 2011

Olen aika kissa - kauneuskilpailuihin siis!

Näiden viikkojen aikana, mitä olen saanut tutustua netin ihmeelliseen maailmaan, olen huomannut ulkonäön olevan ihmisille tärkeä asia. He pitävät jopa kaikenlaisia outoja kilpailuja, jossa valitaan ihmisten mielestä parhaimman näköiset miehet ja naiset. 

Onko se kissa vai nainen vai kenties kissanainen.
Usein kauneimpia naisia kutsutaan jopa kissoiksi. En tiedä, onko se meille kissoille kunniaksi vai häpeäksi, että ihmiset kokevat kissamaisuuden haluttavaksi asiaksi. Kauniin kissan tunnistaa kiiltävästä turkista, kirkkaasta katseesta ja virtaviivaisesta olemuksesta, ja näistä naisista ei ole aistittavissa mitään sellaista, vaan he näyttävät enemmänkin variksenpelättimiltä. Pahin kaikista on itseään kissanaiseksi kutsuva Jocelyn Wildenstein, jonka epätoivoinen yritys jäljitellä meitä kissoja on enemmänkin karmaiseva kuin hemaiseva. 

"Oon aika kissa - vai mitä?"
Olen siis  päättänyt osallistua itsekin kauneuskilpailuun, mihin kissatkin voivat ottaa osaa. Toivon, että kaikki lukijani kävisivät minua äänestämässä, jotta paras voittaisi. Onhan se vähän outoa asettua muitten arvosteltavaksi, mutta uskon valloittavan persoonani sulattavan kaikkien sydämet. Tahdon myös ilmoittaa epäilijöille olevani täysin luomu. En voi sille mitään, jos olen syntynyt näin komiana ja omaan luonnostani pitkän hännän. 

Tässä on ihka oikea kissa.




Terveisin Viiru - kissojen kissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...