tiistai 11. lokakuuta 2011

Hauskoja kissakuvia ja vähän muutakin

Anteeksi ettei minusta ole kuulunut vähään aikaan, mutta olen ollut kiireinen uuden urani kanssa. Nyt kun en enää pääse ulos olen yrittänyt keksiä muuta ajanvietettä nukkumisen ja syömisen lisäksi. Olen päättänyt, että minusta tulee koomikko. Olen laittanut nettiin itsestäni hauskoja kuvia ja toivonut positiivista vastaanottoa.

En ole kuitenkaan saanut vielä yhtäkään ääntä. Se ei ole kuitenkaan lannistanut minua, sillä tiedän että sisälläni asuu suuri koomikko. Minusta tulee vielä suuri internetsensaatio, suurempi kuin kukaan muu kissa, suurempi kuin läski Fat Boy kissa.

Hauskoja kuviani voit katsoa täältä, ja jos tykkäät niin otan mielelläni vastaan ääniä. Nettisivulla on myös monia muitakin hauskoja kissakuvia. Tietenkään ne eivät ole yhtä hauskoja kuin omani, mutta jotkut ovat aika huvittavia.
Nyt ei saa luovuttaa. Yhdessä ollaan vahvempia.
Nyt menen istumaan ulko-oven eteen surumielisen näköisenä, jos vaikka tänään pääsisin vihdoin ulos lenkille pienestä tihkusateesta huolimatta. Tunnustan tässä samalla myös sen, että olen vihdoin suostunut kävelemään valjaissa olosuhteiden pakosta. (Tässä tarina ensimmäisestä kävelystäni, mikä oli aikamoinen katastrofi.) En siitä kamalasti nauti, mutta se on ainoa mahdollisuus päästä ulos. Tarpeeksi pitkä fleksi myös antaa keinotekoisen tunteen vapaudesta. Tämän vapauden säde tosin on vain kolme metriä, mutta se on tarpeeksi siihen, että suostun kävelemään vapaaehtoisesti. Pieni nykäisi palauttaa nopeasti takaisin todellisuuteen, jos erehdyn luulemaan olevani vapaa.

"Mä oon tosi kiltisti, jos mennään ulos..."
Voi kuinka kaipaankaan vapauttani. En ole edes napannut yhtään hiirtä pitkään aikaan. Se onkin ainoa hyvä puoli tässä vankeudessani tai oikeastaan tämä on enemmän ollut vieroitushoitoa. Olen päässyt eroon riippuvuudestani. Olen oppinut, että se vaatii vain kärsivällisyyttä ja itsekuria. Nykyisin ajattelen saalistamista ja tappamista enää vain aamuyön tunteina, kun ikkunasta tuleva huumaava tuoksu palauttaa mieleeni kaikki ne hyvät muistot menneestä elämästäni.

Ah Vapaus...Enää vain kaukainen muisto...

Terveisin Viiru - Koomikko-Kissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...