lauantai 21. tammikuuta 2012

Tunnelileikkejä kissojen tyyliin

View this page in English. Not perfect but nothing is.
 
No niin nyt se hetki on koittanut, jota te kaikki olette kieli pitkällä odottaneet. Nyt paljastan, mitä Täplä oli tehnyt sillä aikaa, kun nukuin riippumatossani, ja mitä tapahtui seuraavaksi. Olen tehnyt tilanteesta mahtavan videon, tai ainakin minä tykkään siitä. Täplän mielestä se on vähän liian pitkäveteinen, mutta hän tykkää siitä kuinka hän vaikuttaa paljon fiksummalta kuin minä. Siis vain videossa. Muutenhan minä olen paljon fiksumpi kuin Täplä. Osaanhan minä käydä jopa pöntöllä asioillani. Täplä pissaa välillä minne sattuu. Ei vaikuta fiksun käytökseltä. Hän taas väittää sen johtuvan minusta ja hajuistani. En usko, sillä kaikki tietävät minun olevan erittäin siisti kissa, kaikin puolin.  ;)



Kuva paljastaa jo jotakin mitä on odotettavissa, mutta video kertaa koko tarinan. Katso siis video!




Terveisin Viiru ja Täplä - Tunnelin valtiaat









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...