keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Tervetuloa blogiini!

View this page in english. Not perfect. 

Olen päättänyt ryhtyä pitämään blogia olosuhteiden muutoksen takia. Minua on pidetty vankina sisällä jo viimeiset viisi päivää. Tämä on luultavasti ainoa mahdollisuus minun saada edes jonkinlainen yhteys ulkomaailmaan. En tiedä mitä olen tehnyt väärin, että minua näin rangaistaan. Olen ihan kiltti kissa. En ole vielä edes tappanut yhtään hiirtä. Ainoa asia mitä tulee mieleen oli pikku retkeni jonka tein ennen vangitsemistani. Se oli hauska ja mielenkiintoinen seikkailu. En ollut pariin viikkoon nähnyt sisartani, joka on minulle erittäin läheinen, joten päätin lähteä pienelle tutkimusmatkalle, jos vaikka löytäisin hänet.

Ensimmäinen yö sujui ihan mukavasti, vaikka olikin vähän kylmää. Seuraavana päivänä edistyin ihan mukavasti, mutta outo pariskunta jolta olin käynyt pyytämässä ruokaa vangitsivat minut vastoin tahtoani. He veivät minut johonkin outoon paikkaan, mikä haisi jollekin saastaiselle eläimelle. Näinkin pihalla joitain isoja karvaisia rumia ja äänekkäitä eläimiä, joista luulen hajun lähteneen. Oudossa paikassa minut laitettiin johonkin pieneen ja epämukavaan häkkiin. Tilanne näytti aika uhkaavalta. Olin kuitenkin seikkailusta niin väsynyt, että nukuin hyvät yöunet.

Seuraavana päivänä pääpalvelijani tuli minua noutamaan. Olin helpottunut hänet nähdessäni, mutta hän vaikutti vähän ärtyneeltä. Emme ehkä olleet samaa mieltä seikkailuni tarpeellisuudesta. Kuulin hänen myös mainitsevan, että hotelliyöni tuli kalliiksi. Ihmettelen jos se jotain maksoi, sillä palvelun taso oli minusta aika heikko puhumattakaan äänekkäistä otuksista. Kuitenkaan en ole päässyt pihalle kertaakaan sen jälkeen kun palasimme kotiin. Olen yrittänyt keksiä keinon miten pääsisin pihalle mutta vielä en ole siinä onnistunut. Ainoaksi ratkaisuksi jäänee siis vartijani hurmaaminen kiltillä käytöksellä. Se ei tule olemaan helppoa mutta yritän parhaani. 

Kyllä se ovi joskus aukeaa!
Vanginvartijani ovat ihan mukavia mutta olosuhteissa olisi parantamisen varaa. Ruoka on välillä syömäkelvotonta, meinasivat pari päivää sitten antaa minulle purkkiruokaa - PURKKIRUOKAA! Syön vain yksittäispakattuja ruokia, joissa maku säilyy tuoreempana. Tänään sain sentään muikkuja.


Jatkan päivityksiä myöhemmin vangin elämästäni.
Terveisin Viiru

2 kommenttia:

  1. Joo se on puhdasta kultaa niin kuin Pekka Töpöhannällä Ameriikassa. Voisinkohan käyttää sitä apuna oven auki saamisessa.

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...