maanantai 30. tammikuuta 2012

Heijastus toisesta ulottuvuudesta

View this page in English. Not perfect but nothing is. 

Pari päivää sitten törmäsin todella ilkeään mutta komeaan kolliin. Hän nimitteli minua kaikilla kissoja halventavilla nimityksillä, kuten kotikissa, ihmisrakas ja muilla mitä en tässä kehtaa edes luetella. Yritin haastaa häntä tappeluun, mutta kolli oli niin munaton että jänisti. Siitä lähtien olen yrittänyt löytää tuota jänishousua, että voisin antaa hänelle kunnolla tassusta. Se olikin kunnon haaste, sillä en millään meinannut löytää häntä, vaikka kuinka etsin ja etsin. Yötä päivää ajattelin vain tuota arkkivihollistani ja hänen kohtaamistaan silmästä silmään, mies miestä vastaan. Päätin silloin, että tulen vielä löytämään hänet. Hän saa vielä katua sitä, että ärsytti minua. 

Löydän sinut vielä, my nemesis...
Onnekseni sisukkuuteni palkittiin vihdoin tänään. Olin rauhassa katselemassa kaloja akvaariossa. Kello 19.30 akvaarion valo sammui odotetusti, ja silloin näin hänet. Viholliseni ilmestyi kuin tyhjästä silmieni eteen typerä virne naamallaan. Haastoin hänet siltä istumalta oitis kaksintaisteluun. Jokin meni kuitenkin mönkään ja kadotin taas viholliseni ennen kuin sain edes kynteni esille. Hän vain haihtui yhtä nopeasti kuin oli ilmestynytkin. Pitihän se arvata, kun miettii millainen jänishousu hän on. Olisin niin halunnut kunnon tappelun, kissatappelun. 



Tässä video kohtaamisestamme. Huomaatte kuinka raukkamaisesti hän karkaa kynsistäni. Well until we meet again my nemesis.   (Klikkaa kuvaa.)

Olen yrittänyt pääni puhki miettiä minne arkkiviholliseni oikein katosi. Ehkä hän oli toisesta ulottuvuudesta täällä käymässä. Rinnakkainen ulottuvuus, jossa kaikki on päinvastoin kuin omassamme. Siellä minun näköiseni, mutta ei tietenkään yhtä komia, kolli on pahis, kun taas minä olen tämän ulottuvuuden sankari, oikea rauhanturvaaja. Parempi vain, jos se jänishousu loikki takaisin sinne mistä oli tullutkin. Täällä ei kaivata ilkimyksiä. Ketään ei saa kiusata. Siitähän se Pekka Haavistokin puhuu.

"Ei saa kiusata tai annan tassusta!"


Terveisin Viiru - Tämän ulottuvuuden rauhanturvaaja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...